Mensen leven zoveel langer dan vroeger dat we anders moeten gaan nadenken over de inrichting van ons (werkende) bestaan, vindt Agnes Joseph.
28 jun 2017
Blog
PGGM
Bijdragen aan het klimaatakkoord van Parijs
PGGM is een van de ondertekenaars van de brief waarin een aantal financiële partijen oproept vaart te maken met de verduurzaming van ons land. Else Bos legt uit wat PGGM bijdraagt.
17 jun 2017
Statement
PGGM
Stappen op weg naar verduurzaming
14 jun 2017
Blog
PGGM
Gelijk speelveld helpt beweging naar circulariteit
Er moet een gelijk speelveld ontstaan voor lineair en circulair ondernemen, betoogt Frido Kraanen bij een Ronde Tafelbijeenkomst van de Tweede Kamer.
14 jun 2017
Blog
PGGM
De rol van geld in de transitie naar een meer circulaire economie
De kern van de strategie van PGGM is de ambitie van haar pensioenfondsklanten waarmaken, ten behoeven van hun deelnemers.
23 mei 2017
Blog
Vermogensbeheer
Lange termijnbeleggen: Let op de governance!
Lange termijnbeleggen vraagt een governance met voortdurende aandacht en onderhoud, schrijft Jaap van Dam in de Financial Investigator.
23 mei 2017
Blog
PGGM
PGGM: Innoveren kunnen we niet alleen
Met partnerships krijgt PGGM toegang tot een kennisecosysteem waar de nieuwste technologische innovaties worden ontwikkeld.
19 mei 2017
Blog
PGGM
PGGM N.V. publiceert jaarverslag 2016
De ruim 2,9 miljoen pensioendeelnemers van onze klanten, de pensioenfondsen waarvoor we werken, rekenen op een goed en betrouwbaar collectief pensioen.
Om onze website goed te laten functioneren maken we gebruik van noodzakelijke cookies. Dit zijn functionele en technische cookies die altijd geplaatst worden als dat voor de goede werking van de website nodig is. Als je alle cookies toestaat, dan plaatsen wij ook analytische cookies om bezoekersstatistieken bij te houden. Zo krijgen we beter inzicht in het gebruik van de website door onze website-bezoekers. Ook worden er dan social media cookies geplaatst, zodat wij de inhoud van deze website op social media kunnen delen. Je gaat er dan mee akkoord dat social media je surfgedrag volgen om een profiel op te bouwen dat is afgestemd op jouw online gedrag.